Elegancja w sportowym wydaniu.
Jesteś mężczyzną dbającym o swój image eleganckiego człowieka. Potrafisz z naturalnym wyczuciem w każdej sytuacji zaprezentować się z najlepszej strony. Jednocześnie nie jest Ci obcy zdrowy, sportowy wysiłek fizyczny. Uwielbiasz ruch i związaną z nim dawkę adrenaliny. Poszukujesz kompozycji zapachowej, która z jednej strony posiada swoją niezwykle wytworną i elegancką twarz, z drugiej zaś strony doskonale nadawać się może na wszelkie okazje związane ze sportowym trybem życia. Poznaj francuskie perfumy numer 331 inspirowane Chanel – Allure Sport – usportowioną i odświeżoną wersję swojego eleganckiego brata. Poczuj się świeżo i elegancko jednocześnie. Niech rześkie nuty dodadzą Ci świeżej i pozytywnej energii, która tak potrzebna jest mężczyznom pełnym wigoru. Poznaj smak zdrowej rywalizacji i podejmij rękawice. Otoczony energetyzującym aromatem naszych perfum z pewnością odniesiesz zwycięstwo. Pozwól by odpowiednik Chanel – Allure Sport na stałe zagościł w twoim perfumeryjnym rankingu ulubionych zapachów. Bowiem elegancki charakter wcale nie musi kłócić się ze sportową lekkością i świeżością.
Ruszaj przed siebie.
Paryskie perfumy stanowiące doskonały zamiennik Chanel – Allure Sport to usportowiona i odświeżona wersja kompozycji Chanel Allure Pour Homme. Zachowuje ona elegancję przy jednocześnie mniej formalnym charakterze. Dlatego doskonale pasuje do wszelkich okazji związanych z wysiłkiem fizycznym i mniej formalnymi momentami w życiu. Doskonałą jakość gwarantuje zastosowanie certyfikowanych francuskich olejków zapachowych o zawartości aż 20 procent. Trwałość kompozycji jest zaskakująco długa – sięga nawet do 24 godzin. Ciesz się więc z długiej obecności ulubionego zapachu i postaw na nasz produkt stanowiący tani odpowiednik drogich markowych perfum.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: pomarańcza, nuty morskie, aldehydy, czerwona mandarynka
Nuty serca: pieprz, neroli, cedr
Nuty bazy: fasolka tonka, białe piżmo, wanilia, bursztyn, wetyweria, żywica elemi
UWAGA - kopiowanie, przetwarzanie oraz rozpowszechnianie opisów produktów w całości lub w części jest zabronione! Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 e. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)