Perfumy w kształcie torebki
W świecie perfum bez wątpienia najważniejszy jest sam zapach – nie podlega to żadnym wątpliwościom. Czasami, dla niektórych istotne jest jeszcze to, jaka marka stoi za daną kompozycją, jaka historia towarzyszyła jej wykreowaniu bądź to, co było główną inspiracją dla perfumiarza podczas przygotowywania komponentów danego zapachu.
Jest jednak jeszcze jedna dodatkowa kwestia, o której wpływie mało kto myśli, a w rzeczywistości ma ona ogromne znaczenie podczas wybierania przez nas perfum. O czym mowa? Oczywiście o flakonach, które przybierają najróżniejsze kształty.
Perfumy dla kobiet w kształcie torebki
Wydawać by się mogło, że flakony to tylko opakowanie dla zapachu, że nie są one w ogóle istotne. Jednak to nieprawda. Już w starożytności zaczęto przywiązywać ogromną uwagę do tego, w jakich naczyniach przechowywano pachnące substancje. W czasach renesansu tworzono przepiękne flakony ze szkła dmuchanego z którego słynęła Wenecja i które same w sobie były traktowane już jako dzieło sztuki.
W dzisiejszych czasach marki perfumeryjne starają się o to, by flakony idealnie odzwierciedlały charakter i klimat perfum. Czasami jednak marki idą o krok dalej, i to właśnie sam flakon i kampania reklamowa wzbudzają największe zainteresowanie i prowokują dyskusje na ich temat. Świetnym przykładem będą tu perfumy w kształcie torebki, które są częściej wyszukiwane właśnie po tym że są… w kształcie torebki! Przyjrzyjmy się temu gustownemu zapachowi, zamkniętemu w jednym z najczęstszych akcesoriów kobiecego wizerunku. Mowa oczywiście o:
Marc Jacobs Decadence
Zmysłowa, niedająca się zapomnieć i całkowicie dekadencka – taka jest woda perfumowana Marc Jacobs Decadence. Poddaj się najskrytszym marzeniom i żyj według własnych zasad! To bardzo elegancki, drzewny zapach z orientalną nutą, przeznaczony dla kobiety o wyrafinowanym guście. Zapach zamknięty we flakonie w kształcie torebki będzie idealny zwłaszcza na wieczór i na specjalne okazje, podkreślając ich wyjątkowość.
W górnych nutach perfum przeplatają się prowokujące esencje słodkiej włoskiej śliwki, odurzającego irysa i rzadkiego szafranu. Po krótkiej chwili pojawia się serce zapachu, w którym korzeń irysa łączy się z elegancką bułgarską różą i czarującym arabskim jaśminem. W całej kompozycji zapachowej obecne są ukryte w bazie akordy ambry i papirusu.
Zapach Decadence w kształcie torebki opowiada historię nieskrywanej namiętności i chęci życia bez krępujących reguł. W porównaniu z kolekcją Daisy, która symbolizowała słodką i niewinną dziewczynę, Decadence to pierwszy, naprawdę kobiecy, seksowy i wyrafinowany zapach marki Marc Jacobs. Wodę perfumowaną zaprezentowano w roku 2015 i od tamtego czasu jest bardzo chętnie wybierana przez kobiety z całego świata.
Internauci szukali również: zamiennik, odpowiednik, bvlgari torebki, elizabeth arden torebki.
Zmysłowa, niedająca się zapomnieć i całkowicie dekadencka – taka jest woda perfumowana Marc Jacobs Decadence. To zapach stworzony dla kobiet, które pragną wyróżniać się z tłumu. W górnych nutach perfum Decadence przeplatają się prowokujące esencje słodkiej włoskiej śliwki, odurzającego irysa i rzadkiego szafranu, które dodają kompozycji intensywności i tajemniczości. Po krótkiej chwili serce tego wyjątkowego zapachu odkrywa przed nami korzeń irysa, elegancką bułgarską różę oraz czarujący arabski jaśmin. Marc Jacobs Decadence nie byłby kompletny bez ukrytych w bazie akordów ambry i papirusu, które nadają głębi i ciepła. To perfumy, które pozostawiają niezapomniane wrażenie i dodają pewności siebie każdej kobiecie.
Perfumy, które łączą ze sobą wyjątkowy zapach i designerski wygląd, od dawna przyciągają uwagę miłośników luksusowych akcesoriów. Jedną z marek, która zasłynęła z tworzenia perfum o unikalnych flakonach, przypominających torebki, jest Marc Jacobs. Wśród najbardziej rozpoznawalnych propozycji tej marki znajdują się perfumy Marc Jacobs Decadence. To właśnie ich flakon, zaprojektowany na kształt eleganckiej, małej torebki, stał się ikoną stylu i luksusu. Marc Jacobs łączy w swoich produktach kreatywność i wyrafinowanie, sprawiając, że perfumy te są nie tylko pachnidłem, ale również pięknym elementem dekoracyjnym, który można dumnie prezentować na półce. Marka nieustannie inspiruje się modą, przez co jej perfumy zyskują status akcesorium dopełniającego każdą stylizację.