- -10%
- Zniżka 10%
"Nowoczesne oblicze klasycznej męskości
Doskonale zdajesz sobie sprawę, że niezależnie od sytuacji jesteś w stanie poradzić sobie z każdą sytuacją i przeciwnością losu. Ta świadomość napełnia Cię niezachwianym uczuciem pewności siebie nawet podczas prawdziwie stresujących sytuacji. Podkreśl jeszcze intensywniej ten cudowny stan, gdy nikt ani nic nie jest w stanie Cię wyprowadzić z równowagi razem z markowymi perfumami Jaguar - Classic Black. Ta orientalno-fougere kompozycja nut zapachowych z powodzeniem stanie się Twoim ulubionym wyborem do codziennego noszenia, jak i również podczas specjalnych okazji! Twoja elegancja, charyzma i inteligencja sprawiają, że wiele osób w towarzystwie chce spędzać czas właśnie z Tobą - jako klasyczny mężczyzna idealnie potrafisz nawiązać wspólny język z każdym znajomym w towarzystwie. Sięgnij po nie, tak jak zrobiło już tysiące facetów na całym świecie.
Twój niepowtarzalny styl
Ulotne spojrzenia są skierowane właśnie w Twoją stronę, a podczas wspólnych spotkań zawsze jesteś w centrum uwagi. Wszyscy zastanawiają się, jaki jest Twój sekret oprócz eleganckich stylizacji i nietuzinkowego poczucia humoru. A Ty doskonale wiesz, że są nim markowe perfumy Jaguar - Classic Black, które w zaledwie kilka chwil otulą całe Twoje ciało pociągającą aurą, obok której żadna kobieta nie będzie mogła przejść obok Ciebie obojętnie. Jeśli poszukujesz także sprawdzone pomysłu na prezent dla drugiej osoby, to z pewnością te markowe perfumy idealnie się sprawdzą. Podaruj swojemu znajomemu namiastkę klasycznego luksusu i elegancji pod postacią perfum Jaguar - Classic Black."
Nuty głowy: gorzka pomarańcza, mandarynka i zielone jabłko
Nuty serca: geranium, kardamon, herbata, woda morska i gałka muszkatołowa
Nuty bazy: wetyweria, drzewo sandałowe, mech dębowy, cedr virginia, fasolka tonka i białe piżmo
UWAGA - kopiowanie, przetwarzanie oraz rozpowszechnianie opisów produktów w całości lub w części jest zabronione! Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 e. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)