Młodzieńcza odwaga
Gucci nie przestaje zaskakiwać i w momencie, kiedy wszyscy myśleli, że pokłady kreatywności domu mody skończyły się już dawno on prezentuje doskonały i nietuzinkowy zapach Gucci II Pour Homme, które nie tylko zaskakują swoją oryginalnością, ale także doskonale spełniają potrzeby ciągle zmieniającego się świata, który tak znacząco przyspieszył, że potrzeba było kogoś lub czegoś co skutecznie dogoni i uzupełni ciągle pędzącego mężczyznę. Gucci II to nieziemsko pachnąca kompozycja, która nie tylko podkreśla męskość i siłę, ale także pokazuje zupełnie nowe cechy, które być może na pierwszy rzut oka nie są na tyle dostrzegalne.
Nowe spojrzenie
Obecnie, kiedy każdy z nas żyje w ciągłym biegu potrzebuje towarzysza, który bezproblemowo dogoni go w codziennym rejsie pełnym nieprzewidzianych przeszkód oraz takiego, który nocą, gdy on znów staje się królem parkietu będzie roztaczał aurę intrygi i tajemniczości sprawiając, że stanie się obiektem pożądania wszystkich kobiet, które znajdą się w zasięgu jego wzroku. Jaki jest naprawdę mężczyzna, który korzysta z uroku Gucci Homme II? To prawdziwy wulkan energii, której nie da się zatrzymać, jest jej tyle, że z łatwością dzieli się nią z towarzystwem. Jego poczucie humoru jest tak niezwykłe, że każdy w jego obecności zawsze bawi się świetnie. Jego ogromna kultura i elegancją oczarowują i onieśmielają panie, które w jego obecności głośno wzdychają, gdy tylko obdarzy je przelotnym spojrzeniem. On nie boi się powiedzieć czego pragnie z wysoko podniesioną do góry głową sięga po swoje marzenia sprowadzając je do rzeczywistości. Nie wie co to kłopoty, zawsze z nonszalancją omija wszystkie trudności rzucając sobie tłumy do kolan. Gucci Pour Homme II to zapach, który powstał, aby inspirować nową energią i młodzieńczym temperamentem. Rozpoczyna się od energetyzującej i świeżej bergamotki, która doskonale komponuje się z pudrowymi i intensywnymi lisicami fiołka. Dalej Gucci II by Gucci rozpyla wyjątkowe nuty serca, które rozpoczynają się od korzennego zapachu cynamonu połączonego z pikantnym zielem angielskim. Całość Gucci Pour Homme II spaja czarna herbata, uspokajająca nieco nuty głowy i serca. Baza jest dość złożona i intensywna. Zdecydowanie podkreśla męski charakter zapachu Gucci II. Ostry i palący w zapachu tytoń komponuje się z zielonym i oleistym zapachem drzewa oliwnego. Dalej pojawia się także lekko słodkie piżmo. Kompozycję Gucci II zamyka wyjątkowa mirra, która nadaje jej głębi i wielowymiarowości.
Intensywna przyjemność
Nad powstaniem wyjątkowego zapachu Gucci Pour Homme II pracowałą niezwykle utalentowana mistrzyni sztuki perfumiarskiej. Karine Dubreuil uwielbia powracać do zapachów, które kojarzą jej się z młodością i lekkością, którą odczuwa wracając wspomnieniami do tamtych lat. Jej wyjątkowa wrażliwość pozwoliła skomponować zapach Gucci Pour Homme II, który doskonale podkreśla młodzieńczą energię oraz nowoczesność dzięki nieziemskiej i zdecydowanie oryginalnej kompozycji składników. Całość Gucci Pour Homme II została zamknięta w przepięknej buteleczce, która znacznie wyróżnia się na tle innych będąc niezwykle nowoczesną. Połączenie klasycznie przezroczystego szkła wraz z drewnianym korkiem to wspaniały krok w stronę nowego spojrzenia na projektowanie.
Poczuj siłę młodzieńczej energii, zanurz się na nowo w pozytywnych wibracjach i oczaruj wszystkich swoją nienaganną elegancją razem z wyjątkowym zapachem Gucci Pour Homme II
- Nuty głowy: bergamota, liście fiołka.
- Nuty serca: ziele angielskie, czarna herbata, cynamon.
- Nuty bazy: tytoń, piżmo, mirra, drewno oliwne.
Świeży, pikantny, drzewny zapach dla młodych, wyrafinowanych i otwartych mężczyzn. Kojarzy się z młodością, chęcią życia, zabawą.
Internauci szukali również: gucci by gucci ii, gucci by gucci pour homme ii, gucci gucci ii, gucci homme ii, gucci ii, gucci ii - gucci, gucci ii by gucci, gucci ii homme, gucci ii perfumy, gucci ii pour homme, gucci pour homme ii, gucci pour homme ii opinie, perfumy gucci ii, zamiennik, odpowiednik, gucci pour homme ii wycofany.
UWAGA - kopiowanie, przetwarzanie oraz rozpowszechnianie opisów produktów w całości lub w części jest zabronione! Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 e. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)