L'amour Classic 240

Zapach inspirowany Dior – Sauvage

16,00 zł
Ilość

Sklep francuskieperfumy.pl został uhonorowany tytułem Odkrycie Roku 2021 w kategorii: Najwyższa jakość produktów w plebiscycie Laur Konsumenta - oceniającym popularność marki i jakość produktów.
  • Szybkie i bezpieczne zakupy - złożenie zamówienia zajmie Ci minutę!
  • Darmowa wysyłka dla wszystkich zamówień od 250 zł.
  • Otrzymany zapach nie spełnił Twoich oczekiwań? Masz 14 dni na zwrot.

"Nieoswojona elegancja!



Mężczyzna, który odbył podróż do swojego wnętrza, doskonale wie kim jest i czego szuka. Kocha wolność i dziewiczą naturę z której czerpie swoją energię do życia. Francuskie perfumy Dior - Sauvage to zapach w typie aromatyczno - fougere, który budzi zwierzęce instynkty i zachwyca jak jak najcudowniejszy widok surowych, bezkresnych gór. Kobiety spotykające na swojej drodze mężczyznę pachnącego perfumami inspirowanymi Sauvage, instynktownie będą szukały z nim kontaktu. Dzika natura tego zapachu nie pozostawia złudzeń, że ten elegancki facet ma w sobie to COŚ.  



Zwierzęce instynkty!



Perfumy L’amour Classic Sauvage od Dior uderzają niczym silny podmuch wiatru i zostawiają ślad w naszych zmysłach na bardzo długo. Nie da się o nim tak łatwo zapomnieć. Pierwsze otwarcie to połączenie kalabryjskiej bergamotki oraz pieprzu. Te dwie konkretne i wyraźne nuty są zapowiedzią dla prawdziwej karuzeli zapachów, pojawia się lawena, różowy i syczuański pieprz, wetyweria, paczula, geranium i eleni. Genialne połączenie Diora, który nigdy nie zawodzi w świecie perfum. Francuskie lane perfumy inspirowane Sauvage skrywają w sobie jeszcze jedną niespodziankę, a mianowicie nuty bazy w których mamy cedr, labdanum i… niesamowicie zwierzęcy i zmysłowy ambroksan. Mężczyznom pozostaje tylko zrobić ukłon w stronę twórców tego zapachu i podziękować za to wspaniałe dzieło!"

Nuty zapachowe:



Nuty głowy: pieprz i kalabryjska bergamotka

Nuty bazy: geranium, lawenda, pieprz syczuański, różowy pieprz, wetyweria oraz paczula

UWAGA - kopiowanie, przetwarzanie oraz rozpowszechnianie opisów produktów w całości lub w części jest zabronione! Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 e. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)