Przeciwieństwa się przyciągają
Moc i subtelność, ogień i woda. Mogłoby się wydawać, że to przeciwieństwa niemożliwe do uchwycenia a jednak AJ WOOD ECO stworzyło fenomenalny zapach, który z pewnością spodoba się niejednemu mężczyźnie. Mr Frankfurt ECO to fenomenalna mieszanka, która nie tylko orzeźwia i dodaje energii, to także ogień, który rozpala zmysły i przenosi do zupełnie nowego świata. AJ WOOD ECO zadbało, aby każdy kto chociaż raz zanurzy się w zapachu Mrs Frankfurt ECO poczuł prawdziwą siłę i rozbudził w sobie zdobywcę. Jesteś gotowy by podbijać serca kobiet i zdobywać świat?
Oblicze męskości
Wyobraź sobie, że pojawiasz się w towarzystwie a wszystkie oczy zwrócone są w twoim kierunku. Żadna dama nie może oprzeć się twojemu urokowi, który mimowolnie działa na nią jak magnes. Teraz to ty rozdajesz karty. Wszystkie drzwi otwierają się przed tobą na oścież, a każdy chce przebywać w twoim towarzystwie. To wszystko jest możliwe, wystarczy tylko, że skorzystasz z fenomenalnej mieszanki Mr Frankfurt ECO, która jak żadna inna podkreśli twoje najmocniejsze strony i uwydatni prawdziwe oblicze męskości. Wszystko rozpoczyna się od niezwykłego akordu mandarynki sycylijskiej, która nie tylko dodaje egzotycznego charakteru, ale także orzeźwia i energetyzuje. Dalej rozwijają się nuty serca, które intrygują już od pierwszego momentu zetknięcia ze skórą. Połączenie delikatnego i pudrowego fiołka razem z mocnym i ciężkim zapachem skóry to mieszanka, która nie tylko podkreśla męskość, ale także uwydatnia te cechy, które na pierwszy rzut oka nie są widoczne. To prawdziwy as w rękawie każdego mężczyzny. Całość opiera się na fantastycznie skomponowanej podstawie, która dodaje wyjątkowego charakteru całej kompozycji. Mocny i intensywny Bourbon w połączeniu ze słodką i orientalną wanilią uwydatniają męski charakter, który poza siłą posiada też w sobie ogromne pokłady ciepła.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: mandarynka sycylijska
Nuty serca: fiołek, skóra
Nuty głowy: Bourbon, wanilia
Grupy zapachów: orientalne, przyprawowe
UWAGA - kopiowanie, przetwarzanie oraz rozpowszechnianie opisów produktów w całości lub w części jest zabronione! Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 e. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)