Niekonwencjonalność działań.
Odkąd pamiętasz zawsze preferowałeś rzeczy nietypowe. Wolałeś działania, które nie dały się łatwo wsadzić w sztywne ramy utartych schematów. Twoja kreatywność nie pozwala Ci na uparte podążanie wytartymi ścieżkami. Lubisz i potrafisz wytyczać indywidualne drogi dojścia do celu. Poznaj więc nasze lane perfumy stanowiące doskonały odpowiednik Kenzo pour Homme. Poznaj zapach tak intrygujący i nietypowy jak Twoja fascynująca osobowość. Niechaj nasz zamiennik Kenzo pour Homme stanie się symbolem twojego nieszablonowego stylu. Wyróżniaj się jak skała wynurzająca się z bezkresu oceanu. Daj się poznać jako wyjątkowa indywidualność na tle szarego tłumu podobnych do siebie jednostek. Bądź dla siebie samego sterem, żeglarzem i okrętem. Weź swój własny los w ręce i mocno go trzymaj. Postępuj po swojemu wsłuchując się we własną intuicję, a to Twoja osoba stanie się inspiracją dla innych ludzi, którzy sami będą czerpali wzorce z Twojej nieugiętej postawy.
Indywidualny styl to Twój wyróżnik.
Nasze paryskie perfumy inspirowane Kenzo pour Homme to doskonałej jakości mieszanka niekonwencjonalnych aromatycznych połączeń przeznaczona dla kreatywnych i silnych mężczyzn, którzy zawsze znajdują właściwie wyjście z każdej sytuacji. Bogata i wycyzelowana w każdym calu kompozycja aromatów pozwala na wyróżnienie się na tle innych popularnych zapachów. Doskonałej jakości francuskie olejki zapachowe i zaperfumowanie mieszanki na poziomie aż 20 procent powodują, że nasze perfumy wzorowane na Kenzo pour Homme posiadają trwałość sięgającą 24 godzin i jakość nie do odróżnienia od oryginalnego produktu. Sięgnij więc po nasz tani odpowiednik Kenzo pour Homme i ciesz się jakością w przystępnej cenie.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: akordy morskie, mahoń, szałwia, bergamotka, cytryna
Nuty serca: sosna, goździk ogrodowy, jagody jałowca, gałka muszkatołowa, róża, konwalia, kminek, jaśmin, brzoskwinia, korzeń irysa
Nuty bazy: jodła balsamiczna, drzewo sandałowe, cedr, mech dębowy, piżmo, wetyweria, bursztyn, labdanum
UWAGA - kopiowanie, przetwarzanie oraz rozpowszechnianie opisów produktów w całości lub w części jest zabronione! Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 e. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)