Jesteś zwycięzcą.
Twój silny charakter i niespożyte pokłady wiary w sukces sprawiają, że słowo „Zwycięzca” zdajesz się mieć wypisane na czole. Jesteś urodzonym człowiekiem czynu, który działania przedkłada nad czcze dywagacje. Ilekroć coś zaczniesz nie spoczywasz póki nie doprowadzisz danej sprawy do finału po Twojej myśli. Niechaj Twoim najlepszym wyborem staną się francuskie perfumy o numerze 205 stanowiące doskonałej jakości zamiennik perfum Paco Rabanne – Invictus. To niebanalny zapach w stu procentach oddający Twój nieugięty charakter, którego chyba nic nie potrafi złamać. Zaufaj sobie, skoncentruj się na tym co ważne. Wytęż wszystkie swoje siły. Niech nasz odpowiednik perfum Paco Rabanne – Invictus stanie się inspiracją dla Twoich działań. Zmotywowany jego energetycznym zapachem z siłą huraganu rzucisz się w szaleńczy bieg na szczyt gdzie czeka cię zasłużona sława człowieka charakternego i nieugiętego. Ograniczenia istnieją tylko w Twojej głowie. Uwierz więc we własną moc sprawczą i z dumnym czołem sięgnij po sukces i splendor.
Definicja sukcesu.
Stań się wzorem do naśladowania. Twoja charyzma, niespożyta energia i twarda konsekwencja w działaniu sprawia, że jesteś wprost skazany na zwycięstwo. Pnij się w górę i wyznaczaj sobie coraz ambitniejsze cele. Inspiruj otoczenie do bycia jeszcze lepszą wersją samego siebie. Sky is the limit. Sięgając po nasze lane perfumy inspirowane Paco Rabanne – Invictus masz pewność otrzymania doskonałej jakości produktu, którego zapach i projekcja są nie do odróżnienia od wzorcowej kompozycji. Zaperfumowanie francuskimi olejkami zapachowymi na poziomie 20 procent sprawia, że trwałość naszego zapachu sięga nawet jednej doby. Nasze paryskie perfumy to doskonałej jakości tanie odpowiedniki drogich markowych perfum. Wybierz więc nasze lane perfumy i ciesz się jakością oryginału za ułamek jego ceny.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: nuty morskie, mandarynka grejpfrut
Nuty serca: liść laurowy, jaśmin
Nuty bazy: ambra, drzewo gwajakowe, paczula, mech dębowy
UWAGA - kopiowanie, przetwarzanie oraz rozpowszechnianie opisów produktów w całości lub w części jest zabronione! Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 e. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)